Salem Iklim Kemalangan

513 hits KUALA LUMPUR Penyanyi tersohor Saleem dilaporkan berada dalam keadaan stabil namun masih perlu mendapat rawatan di Unit Rawatan Rapi Pusat Perubatan Hospital Kebangsaan Malaysia di sini Menurut isterinya Julia Bachok Saleem atau nama sebena. Foto yang kini tular di sosial media menunjukkan penyanyi yang dulunya vokalis kumpulan Iklim terlantar lesu di rawat di Hospital Kajang kerana telah mengalami kemalangan.

Saleem Iklim Sudah Sedar Makin Stabil Isteri Astro Awani

Penyanyi Saleem Iklim meninggal dunia di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia PPUKM kira-kira pukul 6 pagi Ahad.

Salem iklim kemalangan. 255 hits Malang tidak berbau apabila penyanyi Saleem dimaklumkan mengalami kemalangan semalam Isteri Saleem Juriah Julia Bachok memberitahu Saleem parah dengan 12. Pada asalnya beliau ialah seorang penyanyi sensasi Iklim yang terkenal dalam dekad 90-an. Penyanyi Saleem Iklim Kini Masih Terima Rawatan Di Ppukm papar berkaitan - pada 2592018 - jumlah.

Salim Abdul Majeed telah meninggal dunia di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia HUKM jam 615 pagi tadi. 14102018 Penyanyi terkenal Saleem meninggal dunia di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia PPUKM Cheras di sini pada jam 630 pagi tadi. Memetik mStar Online berita sedih itu disahkan oleh anak tirinya Gee Fakhira yang meminta semua pihak mendoakan kesejahteraan Allahyarham.

15102018 Selepas bertarung dengan kesakitan akibat kemalangan jalan raya kira-kira sebulan lalu semalam kita dikejutkan dengan berita penyanyi Saleem Iklim meninggal dunia. Salim Abdul Majeed atau Saleem Iklim lahir 31 Ogos 1961 meninggal 14 Oktober 2018 pada umur 57 tahun ialah seorang penyanyi Malaysia yang berasal dari Terengganu. Saleem atau nama sebenarnya AM.

Beliau merupakan bekas anak didik penggubah terkenal Wan Zul. Alami Kemalangan Isteri Minta Doakan Saleem Iklim pada 2292018 - jumlah. Berdasarkan berita yang viral sejak semalam vokalis berusia 57 tahun itu dikatakan patah 12 tulang rusuk dan satu tulang telah menusuk paru parunya.

Advertisement Seorang lagi penyanyi berbakat besar iaitu Zamani Slam turut terkejut. Sebelum ini Allahyarham telah terlibat dengan sebuah kemalangan yang menyaksikan dirinya dimasukkan ke Hospital Kajang untuk. PHD Kool FM kali ini menjemput seorang penyanyi yang terkenal Saleem dari kumpulan IklimPHDKoolFMLayari laman web kami di.

Penyanyi popular Saleem meninggal dunia hari ini pada jam 615 pagi tadi di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia PPUKM Cheras. 14102018 Saleem Iklim Meninggal Dunia Selepas Kemalangan by Suraya Roslan 2 years ago Ikuti kami di Facebook Youtube Twitter and Instagram untuk berita terkini setiap hari. Saleem terlibat dengan kemalangan jalan raya berdekatan rumah mereka di Bandar Mahkota Cheras ketika vokalis kumpulan iklim itu keluar membeli barang sehingga menyebabkan tulang rusuknya penyanyi itu tersusuk ke bahagian paru-parunya.

Iklim kemalangan Saleem update. Arwah berada dalam kritikal sejak semalam selepas 22 hari dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi PPUKM kerana kemalangan jalan raya di Bandar Mahkota Cheras. Saleem atau nama sebenarnya AM Saleem Abdul Majeed 57 cedera parah dalam satu kemalangan.

Rentetan itu mereka akhirnya berpecah apatah lagi Saleem sedang dibebani masalah disiplin dan isu ketagihan dadah. Tentu sekali pemergian Allahyarham memang menyedihkan bukan sahaja buat penggiat industri seni tetapi juga peminat. 1522019 The Best Of Saleem Iklim Full Album Lagu Malaysia lama PopulerhttpsshortenasiaU5KXq1uzhttpsshortenasiaBPksBCP8httpsshortenasiaqTkkYbKghttps.

Dalam pada itu Julia turut memberi amaran kepada mana-mana pihak yang sewenang-wenangnya membuat duit menggunakan nama arwah suaminya. 2192018 PENYANYI terkenal Saleem terlibat dalam kemalangan jalan raya pada Khamis selepas motosikal yang ditunggangnya dilanggar sebuah kereta dari arah belakang ketika vokalis kumpulan Iklim itu keluar membeli barang. 14102018 Jutaan takziah diucapkan kepada ahli keluarga Saleem Iklim atas berita ini.

Saleem Iklim meninggal dunia selepas sebulan kemalangan Allahyarham Saleem meninggal dunia pada 14 Oktober 2018 selepas sebulan terlantar akibat kemalangan jalan raya. 19102018 Bagaimanapun Iklim mengalami zaman kejatuhan dipercayai pada pertengahan dekad 1990-an 1996 selepas isu kemalangan jalan raya membabitkan nyawa seorang anggota tentera darat Malaysia. 2192018 KUALA LUMPUR Penyanyi Saleem Abdul Majid atau lebih dikenali Saleem Iklim cedera apabila terlibat dalam kemalangan jalan raya malam semalam.

Pray For Saleem Iklim Saleem Iklim Viral Media Johor Facebook

Saleem Iklim Meninggal Dunia Selepas Sebulan Kemalangan Hiburan Mstar

Foto Terkini Keadaan Saleem Iklim Dalam Icu

Saleem Iklim Terlantar Di Hospital Sejak Raya Ke 3 Mynewshub

Saleem Iklim Nyaris Kemalangan Buletin Malaysia

Gambar Doktor Sahkan Keadaan Saleem Masih Lagi Kritikal Dan Tak Stabil Ustaz Hj Taufiq Media Hiburan

Gambar Kemalangan Tular Isteri Saleem Sahkan Kejadian Adalah Benar

Saleem Cedera Kemalangan Motosikalnya Dilanggar Kereta Dari Arah Belakang Hiburan Mstar

Alami Kemalangan Isteri Minta Doakan Saleem Iklim

Saleem Iklim Cedera Terlibat Kemalangan Youtube

Ketulan Darah Beku Ini Perkembangan Terkini Saleem Iluminasi

Saleem Iklim Koma 12 Tulang Rusuk Patah Dalam Kemalangan

Saleem Masih Hidup Malaysia Kita

Saleem Cedera Terlibat Kemalangan Malaysiagazette

Saleem Iklim Koma 12 Tulang Rusuk Patah Dalam Kemalangan

Saleem Separuh Sedar Di Icu Mynewshub

Facebook

Myartis Com Myartis My Artis Pulihkan Paru Paru Saleem Sengaja Dikomakan

Saleem Terlibat Kemalangan Isteri Pinta Semua Peminat Doakan Saleem Penmerahpress


LihatTutupKomentar