Kemalangan Di Kuala Kangsar Semalam

TIGA beranak maut apabila kereta dinaiki bertembung dengan kenderaan pacuan empat roda di Kilometer KM 74 Jalan Ipoh-Gerik berdekatan Kampung Kuak Sauk Kuala Kangsar malam tadi. Wed Jul 13 2016.

4 Gambar Penyambung Jambatan Kedua Pulau Pinang Runtuh Fair Grounds Grounds Tragedy

CHEMOR - Dua anggota polis cedera selepas kereta peronda dinaiki dilanggar sebuah lori dalam kejadian di persimpangan lampu isyarat Jalan Kuala Kangsar Jalan Perindustrian Khantan 1 di sini semalam.

Kemalangan di kuala kangsar semalam. Pada peringkat awal sejurus berlakunya kemalangan. Ketua Polis Daerah Gerik Superintendan Ismail Che Isa berkata Wong Mei 56 penumpang tempat duduk hadapan Perodua Myvi disahkan meninggal dunia ketika menerima rawatan di hospital. 2062020 KUALA KANGSAR - Pemandu kenderaan pacuan empat roda Toyota Hilix yang terlibat dalam kemalangan mengakibatkan kematian tiga beranak di KM74 Jalan Ipoh - Gerik semalam direman empat hari bermula hari ini bagi membantu siasatan.

512020 Sekurang-kurangnya tiga maut manakala sembilan cedera dalam satu kemalangan di Km 2460 Lebuhraya Utara Selatan PLUS arah selatan di sini malam tadi. 2432021 Dapatkan berita terkini mengenai kemalangan-kuala-kangsar dari Astro Awani Remaja maut kenderaan terjunam dalam gaung. Identiti mangsa yang rentung dalam kemalangan di Kilometer 2011 Lebuhraya Utara Selatan berhampiran kawasan Rehat dan Rawat RR Gunung Semanggol dekat sini Sabtu lalu sudah dikenal pasti.

Mayat berbalut kain putih dan dilapisi kain kanvas ditemui di tepi jalan dekat sebuah restoran di laluan utama antara Kuala Kangsar dan Gerik berhampiran Kampung Lubok Merbau di Perak pagi semalam. Kemalangan membabitkan sebuah treler empat kereta dan dua motosikal yang dalam perjalanan dari Kuala Kangsar ke Terowong Menora. Polis menahan seorang wanita.

Nurul Huda meninggal dunia di tempat kejadian selepas Toyota Vios dinaikinya bertembung pacuan empat roda di Kilometer 72 Jalan Ipoh-Gerik berdekatan Kampung Kuak Sauk Kuala Kangsar semalam. Tiga maut manakala sembilan cedera dalam kemalangan membabitkan sebuah treler empat kereta dan dua motosikal di KM 2461 Lebuh Raya Utara Selatan arah Selatan di Kuala Kangsar dekat sini malam ini. ANGGOTA bomba mengeluarkan mangsa yang tersepit dalam kemalangan di Jalan Ipoh-Kuala Kangsar berhampiran Kampung Karai semalam.

2 days ago PETALING JAYA. Kita kehilangan sebuah permata yang sedang bersinar di daerah Kuala Kangsar khasnya dan di Negeri Perak amnya. Maklumat awal dari komander operasi Jabatan Bomba dan.

Kemalangan itu telah menyebabkan lori treler berkenaan menutup kesemua lorong dijalan berkenaan dan menyebabkan kesesakan yang serius. Nahas berlaku kira-kira jam 10 malam melibatkan sebuah treler empat kereta dan dua motosikal itu turut mengakibatkan sembilan mangsa cedera. 30112019 KUALA KANGSAR - Seorang penunggang motosikal maut dipercayai dilanggar lari di Kilometer 525 Jalan Ipoh - Taiping berhampiran Taman Lavender di sini semalam.

Salam takziah dari semua AJK Persatuan Bolasepak Daerah Kuala Kangsar kpd keluarga Saudara Tuan ibrahim. Dalam kejadian jam 625 petang itu kemalangan turut membabitkan dua lagi kenderaan jenis Proton Waja dan Perodua Axia. Turut maut dalam kemalangan itu adalah suami Nurul Huda Abdul Hakim Hashim 32 dan anak bongsu mereka Adib Aidan 2 yang meninggal dunia ketika dirawat di Hospital Kuala Kangsar.

Mangsa Muhammad Shafiq Danial Alias 18 maut di tempat kejadian manakala Muhammad Nur Hafiz Mohd Ridzwan 20 patah kaki. Lelaki berusia 52 tahun yang merupakan bekas pengurus kilang tersebut maut di tempat kejadian setelah dirempuh sebuah treler dalam nahas pada pukul 745 malam. 1332016 Allahyarham nak bawa saya pulang ke Kuala Kangsar nak hantar saya belajar agama di sekolah pondok.

KUALA KANGSAR - Tiga individu maut dalam kemalangan melibatkan tujuh kenderaan di Kilometer 2461 Lebuhraya Utara Selatan arah selatan berhampiran Kuala Kangsar malam ini. Bermain di liga Kuala Kangsar dan terpilih. Mangsa Hamizan Abdul Shukor 58 dari Kampung Talang Hilir di sini meninggal dunia akibat kecederaan parah di kepala dalam kejadian jam 845 malam.

Wanita warga China disyaki mabuk langgar empat kenderaan direman. Turut maut dalam kemalangan itu adalah suami Nurul Huda Abdul Hakim Hashim 32 dan anak bongsu mereka Adib Aidan 2 yang meninggal dunia ketika dirawat di Hospital Kuala Kangsar. Dalam kemalangan jam 820 pagi Mohd Farhan Razali 24 yang memandu kereta Perodua Myvi maut di lokasi kejadian manakala dua penumpang bas seorang lelaki dan wanita cedera serta pemandu bas berusia 55 tahun putus jari kelengkeng.

Polis menerima maklumat berkenaan penemuan mayat itu kira-kira 1015 pagi menurut Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Perak Anuar Othman. Nurul Huda meninggal dunia di tempat kejadian selepas Toyota Vios dinaikinya bertembung pacuan empat roda di Kilometer 72 Jalan Ipoh-Gerik berdekatan Kampung Kuak Sauk Kuala Kangsar semalam. Seorang bekas pengurus kilang maut dalam kemalangan di Jalan Kuala Kangsar di sini selepas disyaki menceroboh dan melakukan khianat di kilang itu semalam.

Nurul Huda Arifin 31 yang meninggal dunia di tempat kejadian sedang mengandung anak ketiga dan dijangka melahirkan bayi pada Oktober ini. 2982019 Sebuah kemalangan melibatkan lori treler dan sebuah kereta telah berlaku di Lebuhraya PLUS Km 2561 arah utara dari Terowong ke Kuala Kangsar tengahari tadi. Seorang lelaki yang memandu dan merempuh masuk sebuah kilang di Kawasan Perindustrian Chemor ditemukan maut dalam kemalangan di Jalan Kuala Kangsar di sini semalam.

SEORANG lagi mangsa kemalangan di Kilometer 568 Jalan Kuala Kangsar-Gerik di Kampung Air Kala Lenggong petang semalam meninggal dunia menjadikan keseluruhan empat wanita maut. 2062020 KUALA KANGSAR - Wanita yang maut bersama suami dan anak bongsunya dalam nahas di Kilomter 74 Jalan Ipoh - Gerik di sini semalam disahkan hamil 5 bulan. 2012020 Izzat Bin Ibrahim atau Ijat sebagai panggilan mesra telah teribat dalam kemalangan di Chemor semalam.

Kata emak kepada mangsa kemalangan maut Norulaini Ab Ghani yang terkorban bersama tiga anggota keluarganya di Kilometer 13 Jalan Sungai Koyan-Cameron Highlands semalam.


LihatTutupKomentar