Nabila Huda Kemalangan

992013 Siapa yang tak marah apabila anak kesayangan terlibat dalam kemalangan. Kemalangan ini juga menyebabkan anak kepada Nabila Huda patah tangan.

Pin On Hiburan

Gara-gara dikatakan pernah memukul bekas.

Nabila huda kemalangan. Sejak dirinya terlibat dalam kemalangan bersama anak dan seorang rakan selebriti pelbagai kisah mula timbul mengaitkan aktres popular ini. Nabila bersama anaknya Keisha dikatakan dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur dari Kuantan Pahang. Namun begitu keduanya ketika ditemui tidak mengalami apa-apa kecederaan dan hanya terkejut selepas kejadian yang berlaku.

PELAKON Nabila Huda Dan Anak KEMALANGAN Bekas Suami MENGAMUK Di TWITTER 9092013 074600 am GAMBAR PELAKON Nabila Huda Dan Anak KEMALANGAN Bekas Suami MENGAMUK Di TWITTER Nabila Huda. Vokalis kumpulan Search iaitu Amy menjelaskan cucunya iaitu Keisha Laila yang juga anak kepada Nabila Huda hanya mengalami retak pada bahagian tangan kirinya dan bukan patah seperti laporan yang tersiar di Internet. Live Streaming Perutusan Khas Perdana Menteri PKPP 28 Ogos 2020.

Menurut laporan Nabila Huda dan anaknya Keisha telah terlibat dalam satu kemalangan di Lebuhraya Karak ketika dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur selepas menjayakan sebuah program Anstro di Kuantan Pahang. BACA BERITA NABILA HUDA KEMALANGAN SEMALAM Maaf saya tidak boleh ingat berapa jarum jahitan yang diberikan doktor kerana saya. Zaidy Zaizali apabila mengetahui mengenai kejadian itu semalam.

Anaknya Di Karak - Saya tidak mengalami sebarang kecederaan serius hanya luka kecil di bawah telapak kaki dan sudahpun menerima jahitan di Hospital Bentong petang tadi semalam. Daripada apa yang dibaca di MIG Online Keisha dilaporkan tercampak keluar daripada kereta namun hanya patah tangan sahaja. Khabar angin menyatakan Keisha tercampak ke luar kenderaan sehingga menyebabkan tangan kirinya patah namun ayahnya Zaidy Zailani menafikan khabar.

Segala kemungkinan sama ada Perintah 4 comments. Bagi yang tak tahu semalam mereka terlibat dengan kemalangan dekat lebu. Bukan sahaja dimarahi bekas suami di atas kecuaian rakannya memandu sehingga mengakibatkan kecederaan kepada anak mereka Gambar Foto Keisha Laila 4 tahun Foto Nabila Huda.

Nabila sedang dalam perjalanan pulang selepas menjayakan sebuah program anjuran Astro di Kuantan. HIBURAN VIDEO Benci Dgn Org Mungkir Janji Nabila Huda March 7 2021 March 7 2021 Johari Ishak 0 Comments nabila huda. Previous Gambar Nabila Huda Kemalangan Jalan Raya.

892013 Gambar Nabila Huda. 892013 Difahamkan bahawa pelakon Nabila Huda dan anaknya Keisha telah terlibat dengan sebuah kemalangan di Lebuhraya Karak sebentar tadi. 992013 Nabila Huda Suhaimi atau Nabila anak kepada sosok utama kumpulan Search Amy terlibat dalam satu kemalangan di Lebuhraya Karak pada petang Ahad.

Next Pesta Bola Merdeka 2013. Berita ini turut disahkan oleh bekas suami Nabila Huda. Saya benci gila orang mungkir janji saya ada buat job sebelum ini.

Terbaru kelewatan Johan Asari dan Nabila Huda telah dijelaskan apabila OHBULAN. Memang boleh bikin panas hati. Lagi-lagi apabila kemalangan itu terjadi dengan bekas isteri yang sepatutnya turut sama menjaga keselamatan si anak.

992013 Pelakon Nabila Huda dan anaknya Keisha terbabit dalam kemalangan jalanraya di Lebuhraya Karak petang semalam. Live Streaming Perutusan Khas Perdana Menteri PKPP 28 Ogos 2020. Katanya ketika kemalangan itu kenderaan dipandu pelakon Syazwan Zulkifli dan dinaiki Nabila bersama anaknya Keisha Laila 3 terbabas di Kilometer 71 Lebuh Raya Kuantan-Karak Bentong.

September 10 2013 at 135 am. Anak Kemalangan Jalan Raya Terkejut juga Budiey apabila mendapat berita melalui kemaskini dari Facebook milik pelakon Zoey Rahman yang memuat naik gambar kenderaan pelakon drama terkenal khabarnya Nabila Huda mengalami kemalangan pada petang tadi apabila kereta yang dinaikinya terbalik dan terbabas ke jalan bertentangan. Sumber dari Kuantan abilsuhaimi terlibat kemalangan.

Kenderaan pacuan empat roda 4WD yang dinaiki mereka bersama seorang pemandu terbalik akibat kemalangan tersebut. 992013 nabila huda dan anak kemalangan By Fauziah Samad 9092013 No comments PETALING JAYA. Dikhabar kan anak kepada Amy Search iaitu Nabila Huda kemalangan jalan raya semalam.

Sebentar tadi menerusi laman Twitter Klubbkidd pelakon popular iaitu Nabila Huda dikatakan telah mengalami kemalangan di lebuhraya Karak. Anaknya Keisha dilaporkan telah mengalami satu kemalangan lewat petang tadi di Lebuhraya Pantai Timur LPT Karak ketika pulang ke Kuala. 1892013 Nabila Huda dan Anak Accident Kemalangan Kereta.

Cerita Disebalik Kemalangan Nabila Huda. Namun begitu keadaan Nabila Huda masih belum diketahui lagi. Ditemui baru-baru ini Nabila tidak menafikan kesakitan dialami dipercayai berpunca daripada kesan kecederaan akibat kemalangan yang pernah menimpanya pada 2013.

Selain anaknya pelakon itu turut ditemani oleh pelakon baru Syazwan Zulkifly. Malang menimpanya sekali lagi apabila terbabit dalam kemalangan di Lebuhraya Kuala LumpurKarak berhampiran Genting Sempah pada Mei 2017 ketika dalam perjalanan ke set penggambaran drama Sehangat Cinta Antasha. Kesian nya tengok anak nabila Huda ni.

24122018 Pernah terlibat dalam kemalangan jalan raya bersama pelakon Nabila Huda pada 2013. Agaknya itulah yang dirasakan oleh bekas suami Nabila Huda. Tidak dapat dipastikan samada dia mengalami kecederaan teruk atau pun tidak namun menerusi status tweet yang sama Klubbkidd memberitahu bahawa Nabila yang bersama anaknya Keisha selamat.

Difahamkan mereka berdua mengalami kemalangan kereta ketika menuju ke Damansara untuk menghadiri Majlis Anugerah Skrin 2012 selepas selesai sesi penggambaran.

Pelakun Nabila Huda Dan Anak Cedera Nahas Dekat Bentong Baca

Tangan Anak Nabila Huda Retak Syazwan Zulkifly Mohon Maaf Hiburan Mstar

Nabila Huda Kemalangan Kereta Di Karak

Pelakon Nabila Huda Dan Anak Kemalangan Bekas Suami Mengamuk Di Twitter Que Achmad Dot Com

Jalan Jalan Cari Pasal Terkini Nabila Huda Anaknya Terlibat Kemalangan

Cerita Disebalik Kemalangan Nabila Huda Anaknya Di Karak Emas Putih

Nabila Huda Kemalangan Kereta Di Karak

Gambar Nabila Huda Kemalangan Jalan Raya Berita Viral Terkini

Nabila Huda Kemalangan Kereta Di Karak Emas Putih

Gambar Nabila Huda Anak Kemalangan Jalan Raya

Gambar Nabila Huda Anak Kemalangan Jalan Raya

Nabila Huda Keisha Kemalangan Di Karak Youtube

Cerita Disebalik Kemalangan Nabila Huda Anaknya Di Karak Emas Putih

Google Unik Gokil Syazwan Zulkifli Penyebab Kemalangan Nabila Huda

Gambar Keisha Laila Anak Nabila Huda Terlantar Di Hospital Currentlife2u Com

Gosip Nabila Huda Sudah Ada Kekasih Baru

Gambar Nabila Huda Yang Cedera Dikaki Akibat Kemalangan Jalan Raya

Nabila Huda Dan Anak Perempuannya Terlibat Dengan Kemalangan Wansite

Pelakon Nabila Huda Dan Anaknya Keisha Kemalangan Jalanraya 5 Gambar Wanista Com


LihatTutupKomentar